Thursday 24 November 2005

Σήμερα αποφάσισα...

...αντί να ασχολούμαι [στο blog] με τα δικά μου μικρά και καθημερινά, αποφάσισα να αναφερθώ σε μια σειρά από blogs που μ' αρέσουν. Το πρώτο "αφιέρωμα" πάει στο blog του ζεν γρύλου. Ήταν από τα πρώτα που ανακάλυψα και αμέσως μου τράβηξε την προσοχή το μέγεθος [ή η ελλειψη μεγέθους] των post. Αυτό το blog σου βγάζει όντως κάτι σε θετική ενέργεια [λες ν΄αυθυποβάλλομαι;]. Το όλο στήσιμο τα χρώματα, οι έξυπνοι παραλληλισμοί στους τίτλους των μενού (γριλίσματα, γρίλιες κτλ).

Το κυριότερο, όμως και αυτό που με κάνει να πηγαίνω καθημερινά να πάρω τη δόση μου είναι τα post. Post που μπορεί να είναι μια φράση, όμως μπορεί να γυρίσω να τη δω αρκετές φορές μεσ' τη μέρα...

Favorites:

"Απ’ την άκρη της μύτης μου και πέρα πρέπει να υπάρχει μια άλλη αλήθεια"

"Πες μου σε ποιους θέλεις να αρέσεις, για να σου πω τι δεν πιστεύεις ότι είσαι, τι δεν έχεις ακόμα, τι δεν είσαι"

Αλλά όπως λέει κι ο ίδιος:
"Δεν είναι φυσιολογικό να γράφει ένας γρύλος μπλογκ
Πόσο μάλλον να είναι και ζεν
Το blog!"

Να 'σαι καλά!