Wednesday 13 September 2006

One man revolution [watch me shine]

Λοιπόν, ξεκινάμε:

SUMMER IS A STATE OF MIND

οΔηγώ με δυνατά τη μουσική
φοράΩ γυαλιά ηλίου ανεξαρτήτως καιρού
διΑβάζω τον Αλχημιστή
Προσεύχομαι (επιτέλους) όσο θέλω
φτιάΧνω το νέο μου σπίτι σιγά σιγά και όπως μου αρέσει
δεΝ έχω ίντερνετ και ούτε πρόκειται να βάλω
έφεΡα το χνουδένιο χελωνάκι μου απ' την Ελλάδα - την καλύτερη συντροφιά στο αυτοκίνητο
μΑμΑ τα κεφτεδάκια σου ο φούρνος μικροκυμάτων τα κάνει σαν καινούρια - είσαι η καλύτερη μαμά ever!!
έΒαλα τα ακριβότερα λάστιχα στ' αμάξι [με τα λεφτά του μπαμπά] και είναι όμορφα

κάπου κάπου πέφτουν οι διαθέσεις μου - αλλά που θα μου πάνε θα τα μάθω τα χουνέρια τους

ακούΩ:
I'll be everything that I want to be
I am confidence in insecurity
I am a voice yet waiting to be heard
I'll shoot the shot, bang
That you hear 'round the world
I'm one man revolution

Some people see the revolution
But most only see the man
I can lose my hard earned freedom
If my fear defines my world

I declare my independence from the critics and their stones

I can find my revolution
I can learn to stand alone.