Wednesday 28 June 2006

"φοιτητής μιας στιγμής στην αλήθεια μου εδώ..."

Τρίτη, 25 Ιουνίου 2002

Χθες ήμουν καταρρακωμένος. Είμαι 21 χρονών και η ημέρα των γενεθλίων μου δεν ήταν ότι καλύτερο. Τελικά ο μήνας δεν παίζει ρόλο. Δεν ξέρω τι να πω. Είμαι μπερδεμένος και κυρίως εγωιστής.

Τελικά έδωσα σήμερα Μαθηματικό Προγραμματισμό και κόπηκα! Έβαλε εύκολα θέματα αλλά είχα πάει με λίγες ώρες ύπνο και δεν έγραψα καλά. Το Σεπτέμβριο πάντως χαλαρά το έχω το μάθημα. Επίσης θέλω να δώσω Μηχανοργάνωση Λογιστηρίου, Οικονομετρία ΙΙ και Τεχνολογία Λογισμικού. Να δούμε τι θα κάνω από όλα αυτά. Θέλω να κάτσω να ασχοληθώ με την πτυχιακή μου σοβαρά και να την βγάλω τον Ιούλιο και Αύγουστο.

Αυτό ήταν! Αύριο φεύγω Καβάλα και οι διακοπές ξεκινάνε σηματοδοτώντας το τέλος του τρίτου έτους. Τρίτο έτος; πότε πέρασε αυτό; Τί έκανα στη ζωή μου; Τι θα κάνω από εδώ και πέρα; Τα ερωτήματα παραμένουν και πληθαίνουν όσο μεγαλώνω. Και δεν ξέρω τις απαντήσεις...

Όταν επιστρέψω τον Σεπτέμβριο θα αρχίσει το τέταρτο και τελευταίο έτος. Αυτό ήταν λοιπόν τα φοιτητικά χρόνια; Ένα τίποτα; Ένα στιγμιαίο παιχνίδισμα του χρόνου σε βάρος των προσδοκιών μου;