Thursday 26 January 2006

Ποστάρω άρα υπάρχω

Χρησιμοποιώ τον Firefox για Internet browsing γιατί μου αρέσει το concept με τα tabs. Έτσι, τα blogs που επισκέπτομαι καθημερινά, τα έχω βάλει σε ξεχωριστό φάκελο στα 'Αγαπημένα' και με ένα κλίκ (στην επιλογή open in tabs) ανοίγουν όλα σε ένα παράθυρο σε διαφορετικά tabs.

Στο τελευταίο tab ήταν (και είναι) το blog του dark angel. Έτσι, το τελευταίο πράγμα από την σημερινή μου περιήγηση ήταν ένα blog που έκλεισε... Πρώτη φορά το είδα και μου έκανε εντύπωση. Με τα blogs [όπως και με πολλά πράγματα στη ζωή] σου δημιουργείται η εντύπωση ότι 'θα είναι κάθε μέρα εκεί'.

Επίσης παρατηρώ τώρα τελυταία έναν όλο και αυξανόμενο προβληματισμό για blogs/bloggers κτλ. Υπάρχει μια αίσθηση του ανικανοποίητου και ανεκπλήρωτων προσδοκιών. Βέβαια εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό πως αντιλαμβάνεται κανείς τα blogs. Για μένα είναι ένας χώρος που στο τέλος της μέρας θα καταθέσω κάτι [αν έχω]. Τώρα αν με το συγκεκριμένο σπορ ασχολούνται άλλοι 100, 1000 ή 10.000 δεν σχετίζεται άμεσα με μένα. Ούτε με νοιάζει με τι τρόπο ασχολούνται. Από όλους αυτούς θα επιλέξω αυτούς που μου αρέσουν. Έτσι απλά. Γιατί λοιπόν τόση γκρίνια;