Sunday 30 April 2006

One fine day



Ωραία να βρεθούμε αλλά που; Κάπου στη μέση για να μην κάνει ο ένας μεγάλη διαδρομή.

Ένας φίλος μου είχε πει ότι πήγε στο Warwick Castle και του άρεσε πολύ. Βολεύει; Ναι βολεύει.

Που θα συναντηθούμε; Μα φυσικά στο Park and Ride της πόλης. Κάθε Βρετανική πόλη που σέβεται τον εαυτό της έχει ένα πάρκινγκ στην είσοδο όπου αφήνεις το αμάξι και πέρνεις ένα λεωφορειάκι για το κέντρο. Έλα όμως που το Warwick δεν είχε. Eίχε όμως το Coventry. Πειράζει; Πειράζει! Ελάτε να μας πάρετε!

Στο κάστρο δεν πήγαμε τελικά. Αντ' αυτού βόλτες στην πόλη (και χωριό την λες και δεν έχει κόμπλεξ). Ωραία δεν ήταν; Κυρίως που έβγαζα ωραίες φωτογραφίες (είπε κανείς κάτι;). Όχι σαν της Νεφέλης που ήταν ψευτοκαλλιτεχνικές. 'Πάρε το κουτάλι πιο κει', 'κούνα λίγο τον αγκώνα σου'. Όχι αγάπη μου δεν βγαίνουν έτσι φωτογραφίες.

Ευτυχώς όχι πολύ περπάτημα. Όσο αντέχω. Είπαμε να βρεθούμε όχι να ξεποδαριαστούμε.

Συζητήσεις. Όλα είναι μάταια. Μετά τα 30 δεν έχει νόημα να ζεις. Ποιός την είπε πάλι αυτή τη μπούρδα;

ε...; Πάλι εγώ; Ήθελα να φανώ πρωτότυπος. Έβγαλα κι εγώ βόλτα τον καθημερινό swallow εαυτό μου. Ε όχι και να μου πεις οτι τελικά είμαι κωλοπαιδαριό. Τι περίμενες; Η καλοσύνη και η ευγένεια βρίσκονται σε στάση εργασίας. Ο (αυτό)σαρκασμός δίνει και παίρνει (με έμφαση στο δίνει)

Το ότι σήμερα ξύπνησα άρρωστος έχει να κάνει με το ότι σας είδα (και σας φίλησα δις) εχθές; Φέρατε και τα μικρόβιά σας βόλτα; Σοφία αν μεταλλαχτώ θα σου κάνω μήνυση. Τι πράγματα είναι αυτά;

Να είστε καλά.


περισσοτερα στα ποστ της Νεφέλης και της Σοφίας

ΥΓ. Απαντώ κι εγώ με τραγούδι - Jakatta-One Fine Day