Saturday 17 December 2005

Favourite blogs in town...

Ήθελα από καιρό να ανανεώσω την λίστα με τους συνδέσμους σε blogs που μ' αρέσουν. Έχω δει σε πολλά άλλα μπλογκς τεράστιες λίστες με συνδέσμους αλλά προτιμώ να κρατήσω την δική μου συμμαζεμένη. Εδώ και περίπου 2 μήνες περιδιαβαίνω σε διάφορα μπλογκς, αλλά αυτά που επισκέπτομαι τακτικά είναι περίπου 20. Τα αγαπημένα μου είναι 5 το καθένα για διαφορετικούς λόγους:
1. Αστραδενή. Εξαιρετικό μπλογκ. Πολύ ωραίος τρόπος γραφής και θεματολογία. Το διαβάζω συνήθως και δεύτερη φορά γιατί ή προσπαθώ να καταλάβω περισσότερα ή θέλω να συγκρατήσω κάτι.
2. Ο ζεν γρύλος. Του έχω αφιερώσει ολόκληρο πόστ. Άπαιχτος. Έχει καταφέρει να δημιουργήσει ένα μυστήριο με το όλο σκηνικό του γρύλου. Μου εξάπτει την περιέργεια. Τα ποστς του [όταν τα καταλαβαίνω] με προβληματίζουν.
3. Σούζη Γραμματικού. Αν και το κοινό της αποτελείται κυρίως από γυναίκες μου αρέσει να την διαβάζω. Γράφει πολύ ωραία και επειδή ως θαυμαστής της πιστεύω ότι είναι αληθινή η ιστοριά με συνεπαίρνει ακόμη περισσότερο.
4. Η αδερφή. Το μπλογκ με το μεγαλύτερο κόστος. Όταν ενθουσιασμένος διάβασα ένα ποστ [νομίζω ήταν η ιστορία με τον καναπέ] το προώθησα σ' ένα φίλο. Από τότε το έχω πληρώσει ακριβά εισπράττοντας ειρωνικά σχόλια/mails. Γιατί οι άνθρωποι δεν μένουν στην ουσία [ποστς] και κολλάνε στις ταμπέλες; Πάντως εγώ τον βρίσκω καταπληκτικό. Πρώτα το attidute και μετά τα ποστς.
5. Παράξενος. Ανακάλυψα το μπλογκ του σχετικά πρόσφατα. Ακόμα ένα μπλογκ με ποστς που σε προβληματίζουν. Πολύ καλό. Ειδικά εκείνο με την σοκολάτα...

Περιττό να πω οτι αν και γενικά δεν ποστάρω σχόλια σε άλλα μπλογκς, στα παραπάνω δεν ποστάρω σχεδόν καθόλου. Ο λόγος είναι ότι μάλλον είναι περιττά/βαρετά σχόλια του τύπου 'ωραίο πόστ', 'μου άρεσε πολύ' κτλ. σε κάθε νέο ποστ.

Να είστε καλά!